وبینار Basic sciences in vascular surgery: From bench to bedside

0
461

به گزارش روابط عمومی بیمارستان علوی اولین وبینار کشوری “نقش علوم پایه در جراحی عروق” با سخنرانی جناب آقای دکتر مدقق ریاست بیمارستان علوی و مرکز تحقیقات جراحی عروق و اندوواسکولار مشهد، جناب آقای دکتر کامیار معاون محترم درمان بیمارستان علوی، اعضای مرکز تحقیقات جراحی عروق و اندوواسکولار مشهد و همچنین جناب آقای پروفسور مسعود میرزایی جراح عروق از دانشگاه گوتینگن آلمان در تاریخ ۹ بهمن ۱۳۹۹ و با حضور 29 نفر از اساتید و اعضای انجمن جراحان عروق ایران برگزار گردید.
در این وبینار پس از خوش آمد گویی و معرفی موضوعات وبینار توسط ریاست محترم مرکز تحقیقات و جراحی عروق مشهد سخنرانان به بیان مطالعات انجام شده در حوزه علوم پایه در مورد جراحی عروق پرداختند. اکثر مطالعات و مطالب علمی بیان شده در این وبینار توسط شخص پژوهشگران سخنران انجام شده بود، همچنین پژوهش های در دست انجام مرکز تحقیقات جراحی عروق و اندووسکولار مشهد در حوزه علوم پایه نیز به اطلاع حضار رسانده شد. از آنجایی که برگزاری چنین همایشی چه به صورت حضوری و یا غیر حضوری (وبیناری) در سطح کشور سابقه نداشته است، این وبینار مورد توجه شرکت کنندگان قرار گرفته و درهای جدیدی را برای پژوهش در بیماری های عروقی و پیدا کردن راه های تشخیص و درمان آنها گشود.
دکتر مدقق در انتها ضمن اعلام رضایت انجمن جراحان عروق ایران از وبینار اجرا شده ابراز امیدوای کرد تا اینگونه برنامه های علمی و پژوهشی در آینده نیز ادامه داشته و باعث ارتقا امر درمان و تشخیص بیماری های عروقی گردد.

Print Friendly, PDF & Email

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید