اطلاعیه شماره ۱ کمیته انتخابات انجمن جراحان عروق ایران

0
236

بسمه تعالی

اطلاعیه شماره 1

اعضای محترم پیوسته انجمن علمی جراحان عروق ایران

با سلام

احتراما به استحضار میرساند انتخابات الکترونیک هیئت مدیره و بازرس جدید انجمن در روز پنجشنبه مورخ 1402/9/2 برگزار خواهد شد. از الزامات شرکت در انتخابات، ثبت نام یا بروز رسانی اطلاعات در سامانه انتخابات انجمن- های علمی گروه پزشکی به آدرس https://ima-net.ir حداکثر تا 48 ساعت قبل از انتخابات میباشد. عضویت پیوسته طبق ماده 8 اساسنامه، هیات موسس انجمن و کلیه افرادی که حداقل دارای درجه فلوشیپ یا فوق تخصص در جراحی عروق باشند عضو پیوسته محسوب میشود و مجاز به شرکت در انتخابات میباشند.

افرادی که برای اولین بار در انتخابات الکترونیک انجمن شرکت مینمایند. جهت ثبت نام جدید به سایت انتخابات انجمن- های علمی گروه پزشکی به آدرسhttps://ima-net.ir مراجعه نماید. در این سامانه به قسمت ثبت نام عضو جدید در سامانه مراجعه کنید و مراحل ثبت نام را مطابق با مستندات خود از جمله کارت ملی، شناسنامه و … تکمیل و انجام دهید. سپس به قسمت اعضای ثبتنام شده به سامانه بروید و با استفاده از نام کاربری (کد ملی) و رمز عبور وارد این قسمت شوید. در این قسمت فایل عکس خود را میتوانید قرار دهید یا ویرایش نمایید همچنین “شماره تلفن همراه و ایمیل خود را اعتبارسنجی نمایید تا تایید هر دو نمایان گردد. در قسمت عملیات مربوط به ویرایش مشخصات به قسمتهای زیر مجموعه رفته و اطلاعات خود را در قسمتهای مختلف مطابق با مستندات خود از جمله مشخصات کارت ملی، شناسنامه و … وارد یا ویرایش نمایید. سپس در قسمت مربوط به عملیات مربوط به عضویت در انجمنها، به قسمت زیر مجموعه انجمنهای پیشنهادی برای عضویت بروید و در این قسمت انجمن علمی جراحان عروق ایران را انتخاب نمایید و در مرحله بعد همین قسمت ثبت درخواست نمایید. در آخر منتظر باشید تا مسئول دبیرخانه انجمن درخواست شما را بررسی و تایید نماید.

افرادی که قبلاً در سامانه انتخابات الکترونیک ثبت نام کردهاند. جهت بروز رسانی یا ویرایش اطلاعات به قسمت اعضای ثبت نام شده به سامانه بروید و با استفاده از نام کاربری (کد ملی) و رمز عبور وارد این قسمت شوید. در این قسمت فایل عکس خود را میتوانید قرار دهید یا ویرایش نمایید همچنین “شماره تلفن همراه و ایمیل خود را اعتبارسنجی نمایید تا تایید هر دو نمایان گردد. در قسمت عملیات مربوط به ویرایش مشخصات به قسمتهای زیر مجموعه رفته و اطلاعات خود را در قسمتهای مختلف مطابق با مستندات خود از جمله مشخصات کارت ملی، شناسنامه و … وارد یا ویرایش نمایید. سپس در قسمت مربوط به عملیات مربوط به عضویت در انجمنها، به قسمت زیر مجموعه انجمنهای پیشنهادی برای عضویت بروید و در این قسمت انجمن علمی جراحان عروق ایران را انتخاب نمایید و در مرحله بعد همین قسمت ثبت درخواست نمایید. در آخر منتظر باشید تا مسئول دبیرخانه انجمن درخواست شما را بررسی و تایید نماید. 

هیئت مدیره و کمیته انتخابات انجمن جراحان عروق ایران

Print Friendly, PDF & Email

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید